De KTM 390 DUKE is een puur voorbeeld van wat zovelen aantrekt tot de sensatie van straatmotorrijden. Deze Corner Rocket maximaliseert het plezier en de gebruikerswaarde en pakt de eer waar wendbaarheid telt. Licht als een veertje, krachtig en boordevol ultramoderne technologie, het garandeert een spannende rit, of je je nu een weg baant door de stedelijke jungle of je naam in een bos van bochten snijdt.
De KTM 125 DUKE is misschien het instapmodel van het assortiment, maar hij is er niet om games te spelen. Hij is gebouwd met dezelfde instelling als de grotere fietsen – en dat is te zien. Het is geen vat op deze stedelijke strijder, compleet met een LED-koplamp en TFT-display. Deze 4-takt eencilinder heeft brandstofinjectie en een transmissie met 6 versnellingen om toonaangevende prestaties te leveren met een laag brandstofverbruik, zodat u langer kunt blijven rijden.
De KTM RC 8C is er om één simpel doel te vervullen: oranje autoriteit op de startgrid afstempelen. De KTM RC 8C is ontworpen als een op maat gemaakt, compromisloos circuitwapen en is gericht op een speciaal type rijder die met zijn – of haar – elleboog op het dek leeft. Beperkt tot slechts 200 exemplaren, dit is een echt READY TO RACE-prototype dat is ontworpen om ronderecords te verbeteren.
De 2023 KTM RC 390 is een krachtige Supersports-machine met zijn wortels stevig geplant op het circuit. Met een indrukwekkend technologiepakket, een race-afgeleide styling, rijeigenschappen en verslavende vermogensafgifte, is de KTM RC 390 een echte racer met onbetwiste stamboom.
De 2023 KTM RC 125 neemt zijn plaats in op de startgrid, klaar om de lichten uit te laten gaan. Met een geheel nieuw chassis, dramatische MotoGP-geïnspireerde styling, evenals verbeterde handling en ergonomie, is de KTM RC 125 voorbereid en klaar om de straat of het circuit op te gaan, waardoor je je een echte racer voelt.
We zijn geen types om op te scheppen, maar met een trofeekast die bijna uitpuilt, is de KTM 450 SX-F het toonbeeld van een podiumjager. Met 5 AMA 450 supercross titels in de afgelopen 7 seizoenen komt de 2024 KTM 450 SX-F al gewapend met de lessen uit voorgaande kampioenschappen de paddock binnenrollen. Het is tijd om de trofeekamer uit te breiden.
KTM leeft en ademt een READY TO RACE mantra en de FACTORY EDITIONS zijn speciale, beperkte modellen die de laatste paar specificatieverschillen tussen wat ‘standaard’ is en wat ‘fabriek’ is wissen. Het is dan aan de rijder hoeveel verschil ze willen maken: hoe snel ben je en hoe graag wil je het? Voor 2024 erft de KTM 450 SX-F FACTORY EDITION de basis van de ongeëvenaarde 2024 KTM SX-F motorcrossracers en krijgt, dankzij een lijst met toevoegingen van KTM POWERPARTS, de mogelijkheid om zo dicht mogelijk bij de Pro’s te komen. Deze specifieke motor wordt geleverd met een nieuw chassis en een gloednieuwe Connectiviteitsunit die meer interactie- en instelmogelijkheden biedt dan ooit tevoren. De 2024 KTM 450 SX-F FACTORY EDITION is ontworpen door racers voor de ultieme racevaardigheid. Probeer hem maar eens te pakken te krijgen.
Met meer dan een decennium aan racen – en winnen – op het hoogste niveau van professionele motorcross, heeft de KTM 350 SX-F al lang zijn underdog-label afgeschud en zichzelf bewezen als een waardige tegenstander. Met bruikbare kracht in het hele toerentalbereik, onwankelbare stabiliteit bij hoge snelheid en echte kampioenschap-winnende eigenschappen, is de 2024 KTM 350 SX-F opnieuw KLAAR OM TE RACEN.
De 2024 KTM 250 SX-F zet zijn aanval op de zeer competitieve 250 cc-klasse voort. Met een echt gebruiksvriendelijk pakket dat is ontworpen om alle rijders tevreden te stellen, van beginner tot professional, zet het de trend voort om onbetwist READY TO RACE te zijn op elk niveau. Met een overweldigend vermogen van meer dan 47 pk, meer stabiliteit in een rechte lijn en met meer elektronische uppercuts in de zak, is de 2024 KTM 250 SX-F klaar om de 250 cc-klasse aan te gaan en te domineren.
Maximaal vermogen bij het laagst mogelijke gewicht, versterkt door lage onderhoudskosten en soepele, lineaire vermogensafgifte – de 2023 KTM 300 SX is klaar om de MX Open-categorie terug naar school te brengen. Met meer dan 57 pk uit een motor die slechts 23,9 kg weegt, zet de KTM 300 SX de maatstaf als het gaat om vermogen-gewichtsverhoudingen. Zou de 2023 KTM 300 SX de nieuwe Open Class-president kunnen zijn?