1290 SUPER DUKE R EVO

Evolutie en aanpassing zijn van cruciaal belang als het gaat om het behouden van iemands status als de beste hond. De KTM 1290 SUPER DUKE R EVO is een BEEST – geëvolueerd. Dankzij de intuïtieve Semi-Active Suspension Technology (SAT) past dit BEAST zich niet alleen aan het wegdek aan, maar ook aan de input van de rijder – waardoor het een koude, berekende jager wordt. Een beangstigend vooruitzicht voor elke potentiële uitdager.

1290 SUPER DUKE RR

Gebaseerd op het nieuwste KTM 1290 SUPER DUKE R PROTOTYPE, is de KTM 1290 SUPER DUKE RR de definitie van READY TO RACE. 9 kilogram lichter dan de standaard KTM 1290 SUPER DUKE R, met een vermogen-gewichtsverhouding van 1:1 en een ultra-exclusieve, lichtgewicht carrosserie van koolstofvezel, is de KTM 1290 SUPER DUKE RR een geheel nieuw BEEST met een nog gemener karakter.

1290 SUPER DUKE R

De KTM 1290 SUPER DUKE R heeft zijn huid afgeworpen en is nu een slankere, gemenere en nog dreigendere hypernaakte fiets dan ooit tevoren. Gemonteerd in een geheel nieuw chassis, verslaat een bijgewerkte versie van het befaamde 75 graden, 1301 cc LC8, V-Twin-hart, en tilt THE BEAST naar een hoger niveau.

890 DUKE GP

De KTM 890 DUKE GP is ongeëvenaard in de middengewichtarena. Met een geheel nieuwe en totaal unieke GP-afgeleide CTG, een lichtgewicht chassis dat ongeëvenaarde wendbaarheid biedt in de bochten en een krachtige vermogensafgifte voor de rechte stukken, slaat de KTM 890 DUKE GP zo hard als je zou verwachten – met de visuele impact te evenaren.

890 DUKE R

Nog steeds wendbaar, maar met meer pit, neemt de KTM 890 DUKE R alle dingen die we geweldig vinden aan de KTM 790 DUKE en verhoogt hij deze naar 11. Dit is een compromisloze middelzware naked bike, die net zo thuis is op bergwegen als hij is op het racecircuit en levert meer vermogen, meer koppel en meer dukeness dan welke parallelle twin dan ook.

790 Duke

De KTM 790 DUKE is net zo chirurgisch als zijn bijnaam doet vermoeden. Met de wendbaarheid die je van een single mag verwachten, gecombineerd met de keiharde punch van een twin, snijdt de KTM 790 DUKE de weg met uiterste precisie. Met een 799 cc LC8c parallel twin-motor – de meest compacte in zijn klasse – genesteld in een van de lichtste frames die er zijn, draait het bij de KTM 790 DUKE om overal snel zijn, waarbij de bochten zijn speeltuin zijn.

390 DUKE

De KTM 390 DUKE is een puur voorbeeld van wat zovelen aantrekt tot de sensatie van straatmotorrijden. Deze Corner Rocket maximaliseert het plezier en de gebruikerswaarde en pakt de eer waar wendbaarheid telt. Licht als een veertje, krachtig en boordevol ultramoderne technologie, het garandeert een spannende rit, of je je nu een weg baant door de stedelijke jungle of je naam in een bos van bochten snijdt.

125 DUKE

De KTM 125 DUKE is misschien het instapmodel van het assortiment, maar hij is er niet om games te spelen. Hij is gebouwd met dezelfde instelling als de grotere fietsen – en dat is te zien. Het is geen vat op deze stedelijke strijder, compleet met een LED-koplamp en TFT-display. Deze 4-takt eencilinder heeft brandstofinjectie en een transmissie met 6 versnellingen om toonaangevende prestaties te leveren met een laag brandstofverbruik, zodat u langer kunt blijven rijden.

Volg ons op Facebook