KTM 1290 SUPER DUKE RR

Gebaseerd op het nieuwste KTM 1290 SUPER DUKE R PROTOTYPE, is de KTM 1290 SUPER DUKE RR de definitie van READY TO RACE. 9 kilogram lichter dan de standaard KTM 1290 SUPER DUKE R, met een vermogen-gewichtsverhouding van 1:1 en een ultra-exclusieve, lichtgewicht carrosserie van koolstofvezel, is de KTM 1290 SUPER DUKE RR een geheel nieuw BEEST met een nog gemener karakter.

KTM 1290 SUPER DUKE R

De KTM 1290 SUPER DUKE R heeft zijn huid afgeworpen en is nu een slankere, gemenere en nog dreigendere hypernaakte fiets dan ooit tevoren. Gemonteerd in een geheel nieuw chassis, verslaat een bijgewerkte versie van het befaamde 75 graden, 1301 cc LC8, V-Twin-hart, en tilt THE BEAST naar een hoger niveau.

890 DUKE R

Nog steeds wendbaar, maar met meer pit, neemt de KTM 890 DUKE R alle dingen die we zo leuk vinden aan de KTM 790 DUKE en tilt hem naar 11. Dit is een compromisloze middelzware naked bike, even goed thuis op bergwegen als hij bevindt zich op het racecircuit en levert meer vermogen, meer koppel en meer kracht dan welke parallelle twin dan ook.

KTM 890 DUKE

De KTM 890 DUKE herdefinieert het woord ‘scherp’ door een extra randje toe te voegen. Aangedreven door een 889 cc parallel-twin genesteld in een van de lichtste en meest compacte chassis die er zijn, biedt de KTM 890 DUKE de wendbaarheid die je zou verwachten van een 600 cc, maar met de vlezige punch van een grotere twin. Het herschrijft niet het regelboek van middelgrote naaktfietsen. Het vernietigt het.​

KTM 890 DUKE L

Voor beginnende rijders die op zoek zijn naar iets scherpers, is de KTM 890 DUKE L een stuk beter dan de rest. Vergis je niet – dit is net zo goed een scalpel als de bijnaam doet vermoeden. De motor is afgesteld om een ​​respectabele 70 kW (95 pk) en 86 Nm te produceren, met de mogelijkheid om het vermogen terug te brengen tot 35 kW (48 pk) en 73 Nm om te voldoen aan de A2-motorrijbewijsvoorschriften. Er zijn geen wijzigingen aangebracht aan het chassis, dus het levert nog steeds dezelfde vlijmscherpe precisie die je zou verwachten van de middelzware DUKE.

KTM 390 DUKE

De KTM 390 DUKE is een puur voorbeeld van wat zovelen aantrekt tot de sensatie van straatmotorrijden. Deze Corner Rocket maximaliseert het plezier en de gebruikerswaarde en pakt de eer waar wendbaarheid telt. Licht als een veertje, krachtig en boordevol ultramoderne technologie, het garandeert een spannende rit, of je je nu een weg baant door de stedelijke jungle of je naam in een bos van bochten snijdt.

KTM 125 DUKE

De KTM 125 DUKE is misschien het instapmodel van het assortiment, maar hij is er niet om games te spelen. Hij is gebouwd met dezelfde instelling als de grotere fietsen – en dat is te zien. Het is geen vat op deze stedelijke strijder, compleet met een LED-koplamp en TFT-display. Deze 4-takt eencilinder heeft brandstofinjectie en een transmissie met 6 versnellingen om toonaangevende prestaties te leveren met een laag brandstofverbruik, zodat u langer kunt blijven rijden.

Volg ons op Facebook