Triumph Roadsters

SPEED TRIPLE S

De nieuwe Speed Triple S heeft een ware transformatie ondergaan, met meer dan 100 veranderingen aan de motor om het vermogen te verhogen tot 150 pk en meer koppel te leveren, en een nieuwe uitlaat met een vrijere gasdoorstroming en een geweldig nieuw geluid. De nieuwe S heeft zijn karakter van “original hooligan” behouden maar is lichter, slimmer, met een TFT-kleurenscherm voor de instrumenten, nieuwe schakelaarbehuizingen, een vijfstandenjoystick, vier rijmodi en verlichte knoppen, kortom in elk opzicht beter.

SPEED TRIPLE RS

De nieuwe RS heeft de beste specificaties en technologie van alle Speed Triples tot nog toe.

Denk aan een compleet nieuwe, geoptimaliseerde bochten-ABS en tractiecontrole, een inertiesensor (IMU), vijf rijmodi, premium dempers van Arrow, plaatwerk van koolstofvezel, verbeterd comfort en een vernieuwd driecilinderblok van 1050 cc met een vermogen van 150 pk, om de legendarische prestaties, precisie, wendbaarheid en stuureigenschappen naar een nieuw niveau te tillen.

105 nieuwe motoronderdelen zorgen voor een enorme prestatieverbetering.

Street Triple S

Met de Street Triple S A2 bieden we beginnende motorrijders met een A2 rijbewijs een serieuze keuze voor een èchte motorfiets. In tegenstelling tot andere A2-motoren, is de Street Triple S A2 allesbehalve een tamme machine. Door een aangepaste cilinderinhoud van het unieke driecilinder-motorblok; met 660 cc is het maximale koppel nog steeds een dikke 60 Nm, met daarbij ook nog steeds dat karakteristieke, duistere geluid. Oftewel: op alle vlakken is de Street Triple S A2 een volwaardig lid van de Triumph line-up.

STREET TRIPLE RS

Het topmodel uit de reeks, de nieuwe Street Triple RS, is de meest explosieve en adrenalinepompende Street Triple die wij ooit hebben gebouwd. Geboren voor het circuit en een scheurijzer op de weg: deze motor verandert alle regels en zet de nieuwe standaard.

Dit model heeft de hoogste specificaties, inclusief het krachtigste motorblok van de familie, Brembo M50 radiale remklauwen voor, een volledig instelbare Showa ‘big-piston’-voorvork, een volledig instelbare Öhlins STX40 monoshock achter, een extra rijmodus ‘track’, een rondetimer, een quickshifter en Pirelli Diablo Supercorsa SP-banden.