Honda Supersport

RC213V-S

De RC213V-S werd ontworpen op basis van het Honda Principe. Daardoor werd het mogelijk om van de RC213V een motor te maken die ook op de openbare weg kan rijden.

De RC213V-S heeft dezelfde specificaties als de RC213V om een grondige massacentralisatie, minder wrijving, toepassing van lichte materialen, een zeer hoge precisie bij het vervaardigen van de onderdelen en uitgebreide expertise bij het bouwen van de motor mogelijk te maken. De RC213V-S is ook uitgerust met de controletechnologie die op de RC213V gebruikt wordt.

Alleen de hoogstnoodzakelijke veranderingen werden gemaakt aan de RC213V om de RC213V-S in staat te stellen op de openbare weg te rijden.

CBR1000RR Fireblade SP

De nieuwe CBR1000RR Fireblade SP heeft de filosofie van ‘totale controle’ geadopteerd en deze aangepast op het circuit. Door toevoeging van Öhlins voor- en achtervering, Brembo monoblock voorremmen, een enkel zadel en de unieke kleurstelling is een exclusieve machine ontstaan met een pure focus op het verkorten van rondetijden – niets anders.

Het geslepen subframe is lichter en compenseert het extra gewicht van de Öhlins voorvork van het racetype en de Brembo remklauwen; de CBR1000RR Fireblade SP is in totaal 1 kg lichter.

De 999,8 cc viercilindermotor van de CBR1000RR Fireblade SP is gewapend met een getunede cilinderkop en gepolijste in- en uitlaatpoorten. Het maximale vermogen is met 2 kW toegenomen tot 133 kW, en de 35 mm dikke uitlaatpijpen zorgen voor extra koppel bij middelhoge toerentallen.

CBR1000RR Fireblade

Totale controle is het sleutelwoord van elke CBR1000RR Fireblade; de fijne balans tussen ongelooflijke motorprestaties en het lichte chassis, die zorgt voor opwinding op de weg en indrukwekkende snelheden op het circuit.

De 999,8 cc inline viercilindermotor van de CBR1000RR Fireblade heeft precies dezelfde upgrades aan zijn cilinderkop gehad als de CBR1000RR Fireblade SP, waardoor het maximale vermogen met 2 kW verhoogd is tot 133 kW, voor een extreem responsieve acceleratie. Het koppel bij middelhoge toeren is verhoogd door gebruik van de nieuwe 35 mm ronde uitlaatpijpen, en een verbindingspijp tussen cilinder 2 en 3 zorgt voor een evenwichtige druk. Een nieuwe mapping voor de PGM-DSFI heeft geresulteerd in een scherpe gashendelrespons en een nauwkeurige vermogensafgifte. De anti-hopkoppeling vergroot de stabiliteit door te voorkomen dat het achterwiel gaat stuiteren als er snel wordt teruggeschakeld.

CBR650F

Beleef het moment.
Niets is echt te vergelijken met het gevoel dat je krijgt als je in het weekend met een sportmotor een bochtige weg gaat verkennen. Maar waarom kan dat gevoel van ‘in het moment leven’ niet de hele week duren, ook in het drukke stadsverkeer? Met de volledig nieuwe CBR650F kan dit wel.

Sportieve prestaties en handling, comfort en veelzijdigheid – de nieuwe CBR650F heeft het allemaal. Hij is compact en verfijnd tot in het laatste detail, de koppelrijke, vloeistofgekoelde inline DOHC-viercilindermotor van de CBR650F, en levert responsieve acceleratie die het bloed meteen laat stromen vanaf de lage toerentallen tot aan de rode streep bij 11.000 t.p.m. De PGM-FI brandstofinspuiting zorgt voor een snelle gasrespons en een laag brandstofverbruik.

De volledig nieuwe inline viercilindermotor van de CBR650F is ontwikkeld om een royaal koppel te leveren bij lage en middelhoge toeren, met een topvermogen van 64 kW en een efficiënt brandstofverbruik.

button-proefrit

CBR500R

De CBR500R is uitgerust met onze betrouwbare 500 cc inline tweecilindermotor. De stoere vormgeving van de body wordt gecombineerd met een verbeterde tuning voor extra spannende raceprestaties. En bovendien heb je genoeg aan een A2-rijbewijs.

De CBR500R heeft dezelfde scherpe stijl en prestatietuning als de Fireblade.
Het resultaat is dat de CBR500R met zijn scherpe profiel prat kan gaan op een stoere aanwezigheid op de weg en verbeterde aerodynamische vormgeving. Maar het is niet alleen de buitenkant: binnenin zit een watergekoelde 500 cc parallelle tweecilindermotor die is afgesteld op een constant vermogen, de transmissie heeft nog sportievere overbrengingsverhoudingen en de vering is afgesteld voor een strakke en soepele wegligging.

button-proefrit