Honda Offroad

CRF450R

Met een volledig nieuw motorblok en frame, ontwikkeld op basis van ervaringen in AMA en MXGP, werd de gewicht-pk verhouding verbeterd en zijn er nóg betere stuureigenschappen. De EMSB (Engine Mode Select Button) biedt je drie instelbare modi zodat je het motorkarakter kunt aanpassen aan de omstandigheden en het circuit. Zodra het starthek valt, heb je volledige controle over de motor, want de CRF450R biedt een uitstekende feedback, grote stabiliteit en uitmuntende tractie.

CRF450RX

Net als zijn motorcross-neef werd de CRF450RX ontwikkeld met feedback van AMA- en MX1-teams. Het resultaat is een verbeterde gewicht-pk verhouding die de motor gemakkelijker te berijden maakt over lange afstanden. Hij is uitgerust met EMSB (Engine Mode Select Button) – drie modi die kunnen aangepast worden aan je stijl en het circuit. Je voelt je volledig één met de motor dankzij de uitstekende feedback, de goede stuureigenschappen en de uitmuntende tractie.

CRF250R

Racen maakt het product beter

De CRF250R nog beter maken was geen makkelijke klus. Maar daarom racen we – om het product beter te maken. In 2016 zijn de krachtige motor en het perfect afgestelde chassis van de CRF250R voorzien van race-updates rechtstreeks afkomstig van het HRC-raceteam.

Voel het verschil.

Het verbeterde vermogen en koppel voor de CRF250R 2016 zorgen voor nog betere prestaties. Bij Honda hebben we de gashendelrespons van de CRF250R aangescherpt, dankzij de gewijzigde PGM-FI Dual Fuel-instellingen en de lichte contraveer. De 249 cc Unicam®-motor met 4 kleppen ademt door de dubbele uitlaat met grote diameters, waardoor je nu nog sneller uit de bocht komt.

CRF125F

Hij is dan misschien niet zo groot, maar heeft dezelfde styling en een aantal dezelfde functies als zijn grote broer, de geweldige CRF450R. Zodra je de elektrische starter bedient, staat de luchtgekoelde SOHC-motor te popelen om er vandoor te gaan. Deze is speciaal afgesteld voor een vloeiend koppel bij lage toerentallen, ideaal voor jonge rijders. Het nieuwe, stalen Diamond-spar frame, de voorvork met buizen van 31 mm en een veerweg van 140 mm en de Honda Pro-Link achterwielophanging vormen samen een superstevig chassis dat gemaakt is voor het ruige werk.

CRF110F

Als een kind die allesoverheersende drang krijgt om te rijden, is er geen beter startpunt denkbaar dan een knalrode CRF offroadmachine.

Honda’s stoere CRF110F laat jonge berijders met het volste vertrouwen rijden en opent de deuren naar levenslang rijplezier. Hij heeft een elektrische starter en een splinternieuw stalen frame met verbeterde wielophanging, die samen bijdragen aan het gevoel en de prestaties van een ‘volwassen’ motorfiets. Die jonge honden blijven hele dagen rijden – en grijnzen.

CRF50F

Makkelijk te starten, gebruiksvriendelijk, en áltijd leuk. Openlijk erkend als de ultieme minibike, is de CRF50F de keuze van beginnende rijders vanuit de hele wereld. Dankzij de upside-down voorvork, de motor met 49 cc, de soepele versnellingsbak met automatische koppeling en de lage zithoogte is de CRF50F een makkie om te hanteren. Stevig en degelijk, met de vormgeving van een volwassen motorfiets en nieuwe grafische race-elementen; deze CRF zorgt er voor dat de pleziermeters van de kleinste rijders in het gezin al snel in het rood staan – Honda rood.